Bemutatkozás
T. Bieniek Ildikó, Metakommunikációs fejlesztéssel foglalkozó szakember (hatasgyakorlat.hu)
Előadói hatáskeltéssel, metakommunikációs fejlesztéssel foglalkozó szakember a “Még mindig előadok, tehát vagyok” című prezentációtechnikai könyv társszerzője, a DrPrezi Team tagja
A Hatásgyakorlat képzésformáját egy évtizednyi televíziós műsorvezetés-, illetve modellek mozgáskultúráját fejlesztő képzések vezetését követően alakítottam ki, gyakorlati tapasztalataimra alapozva. 2014-től egyéni- és csoportos tréningek keretében foglalkozom a nonverbális területekre koncentráló kommunikációs tréningekkel, melyek során arra törekszem, hogy ügyfeleim sikeresebbé váljanak a társas interakciók kezelésében, és hatékonyabban kommunikálják gondolataikat, ötleteiket mások felé.
Prezentációs- és előadói felkészítések során célom, hogy ügyfeleimmel a beszéd legfontosabb üzeneteit emocionális célokká formáljuk, melyek a közönségre gyakorolt érzelmi hatáson keresztül érvényesülnek. Fontosnak tartom, hogy a testbeszédi eszközök használata hiteles, önazonos formában valósuljon meg, ami visszahat a beszélő/előadó önbizalmára, így segítve őt új kapcsolatok kiépítésében és énképe pozitív formálásában.
MEGGYŐZÉS A SZAVAKON TÚL
Tematika
A motiváció megkívánja az érezhető szenvedélyt. Egy munkatárs értékelése azt, hogy a célok személyes ambícióvá váljanak. A vezetői egyeztetés erő és megengedés egyensúlyát. Ezek a folyamatok nagymértékben a fellépésről szólnak. Fontos, hogy tudjuk, mit közvetítünk nonverbális szinten és lássuk, hogy mit okozunk ezzel a másiknak.
Előadás összefoglalója
A HR munkatárs ott áll a dolgozói élmény legelső lépcsőfokán, ő az első, aki személyesen képviseli a céget a felvételi eljárás résztvevői számára. Egy arc, egy megjelenés, egy fellépés – egy beszélgetés, aminek az élményét a jelentkező nem csak a HR-es személyével kapcsolja össze, de az élmény milyensége magára a cégre is rányomja a bélyegét.
Később az új munkatárs számára ő lesz a támogatás, a figyelem, a törődés, aki hidat képez menedzsment és dolgozók között. A HR-es élményfaktor komoly üzleti hozadékkal bír – hiszen aki elkötelezett, az jobban dolgozik. Aki jól érzi magát, az ott akar lenni. Az előadásban bemutatott metakommunikációs technikákkal elősegíthetjük az ilyen élmények létrejöttét, hiszen ezekkel az eszközökkel az érzelmi hatáskeltés és a meggyőzés legerősebb szavakon túli fegyvereit vesszük magunkhoz.