Majdnem mindent az employer brandingről

Átfogóan a munkáltatói márka építésről, módszertanok, gyakorlati megoldások

támogatásával

Átfogó employer branding tudás azoknak, akik szeretnének rálátást kapni arra, mit is jelent a munkáltatói márka építés a csocsóasztalon és a babzsákokon túl. Miért kell nem csak apró lépések összességeként, hanem átfogó stratégiaként tekinteni rá, és hogy is lehet ennek a munkának hatékonyan nekilátni.

2020. szeptember 23. 9:00 – 17:00
ANNA HOTEL BUDAPEST, 1115 Budapest, Kelenföldi út 1-13.
Jegyek és részletek

Kiknek ajánljuk?

  • HR szakembereknek, akik szeretnének gyorsabban, jobban toborozni, és csökkenteni a fluktuációt.
  • Vezetőknek, akik stabil cégkultúrát, jó munkahelyi légkört, elkötelezett munkavállalókat szeretnének.
  • Marketing szakembereknek, akiknek fontos, hogy a cégük, mint munkáltató is vonzó, és hiteles legyen a piacon.

A képzés tematikája:

Megnyitó – Beck Zsolt
9:00 – 9:15
Tegyük a helyére az employer brandinget!
9:15 – 10:15
  • Mit értünk employer branding alatt, mi az valójában, és mi biztosan nem?
  • Hogy álljunk neki a munkáltatói márka építésnek?
  • Kinek a feladata és mi a HR felelőssége?
  • A legnagyobb buktatók és tévhitek.
  • Nézőpontok az eredményes márkaépítéshez.
    Előadó: Cservég-Szabó Manuéla
Kávészünet
10:15 – 10:30
Mit akar a munkavállaló? Mit akar a cégvezetés? Mit akar a HR?
10:30 – 12:00
  • Tiszta célok, mérhető eredmények –Employer branding módszertanok, mutatók.
  • Az élmény, mint a munkáltatói márkaépítés alapja.
  • Munkavállalói életciklus élménypontjai – hogyan hathatunk ezekre az elköteleződés érdekében?
    Előadó: Cservég-Szabó Manuéla
Ebédszünet
12:00 – 13:00
Kiválasztás a jelölt szemével
13:00 – 13:45
Kiválasztás a jelölt szemével: Somodi Bettina - Karrier tanácsadó, Outplacement szakértő.
  • A leggyakoribb kiválasztási hibák, amik negatívan hatnak a jelöltélményre, és a gondoskodó elbocsátás jelentősége az employer brandingben.
Workshop
13:45 – 15:00
  • A pozitív jelöltélmény kialakításának eszközei, lehetőségei.
  • Így optimalizáljuk a HR folyamatokat a cél érdekében.
  • A fenti előadásban elhangzott leggyakoribb problémák feloldása gyakorlati, és élmény alapú eszközökkel. Kis csoportokban kidolgozva.
  • A leggyakoribb kiválasztási hibák, amik negatívan hatnak a jelöltélményre.
Kávészünet
15:00 – 15:15
Új állás 24 óra alatt? Lehetséges!
24 órás kiválasztás a Telekomnál
15:15 – 16:15
Vendégelőadó: Sziget Ágnes - Telekom Employer Branding Expert

Hogyan adhatunk választ a fiatalok kiválasztással kapcsolatos igényeire egy digitális világban? Hogyan járulhat hozzá mindez egy integrált vállalati márkakép kialakításához? És mi köze mindennek a Trónok harcához?

A fenti kérdésekre ad választ a Telekom két alkalommal megvalósított nagysikerű 24 órás gyakornoki kiválasztása, melynek keretében mindössze 2X1 nap alatt 50 új gyakornokot vett fel a vállalat ezzel új rekordot beállítva a cég történetében.

záró gondolatok, kérdések
16:15 – 17:00

Az előadók:

Cservég-Szabó Manuéla, - marketing specialista, employer branding tanácsadó

2014 óta dolgozik együtt a Beck & Partners Kft-vel. Három évig töltötte be a cég marketingmenedzseri feladatait. A HR, a toborzás területén végzett marketing speciális feladatokat és egyedi látásmódot ad a munkaerőpiachoz, ami nagy részét lefedi a munkáltatói márka építéséhez szükséges tudásnak. 2016 óta kollégáival saját marketing-, és employer branding tanácsadói ügynökségként látják el többek között a Beck & Parters Kft. online marketing és média feladatait is.

„Az employer brandinget a legtöbb cég erős marketing szemlélettel közelíti meg, ami nem hiba, csak sok esetben hiányzik a stratégia szintű és HR-es nézőpont. Az elmúlt 6 évben lehetőségem volt a fejvadászatot, a toborzást alaposan megismerni, betekintést nyerhettem sok-sok cég folyamataiba, és külföldi mintákat is vizsgálva beleástam magam a munkáltatói márka építésbe. Mindez igen izgalmas, összetett feladat, ami nem nélkülözi a tényszerű adatokat, de nagy helyet kap a kreativitás is.”

Sziget Ágnes, - Telekom Employer Branding Expert

Sziget Ágnes 2010 óta foglalkozik nagyvállalati munkáltatói márkaépítéssel.
Dolgozott nemzetközi kampányokon a Wizz Airnél, stratégiai vezetőként kreatív ügynökségnél, jelenleg a 2019-ben Employer Branding Award fődíjjal elismert Magyar Telekom munkáltatói márkájáért felel. Elkötelezett az integrált, stratégiai szemléletű márkaépítés mellett, mely képes összehangolni az employer brandinget a toborzással és a corporate kommunikációval, marketinggel is.

Somodi Bettina, - Karrier tanácsadó, Outplacement szakértő.

Somodi Bettina a Beck & Partners Kft. Karrierszerviz üzletágának vezetője. Munkája során álláskeresőknek nyújt szakértő támogatást a munkahelyváltáshoz, illetve fejvadász tapasztalattal a háta mögött a Recruitment coaching szolgáltatás keretein belül segít hatékonyabbá tenni a munkatárskereséseket, optimalizálni a folyamatokat – szakterülettől és pozíciótól függetlenül. Szolgáltatásaik keretében évek óta nyújtanak Outplacement szolgáltatást is a nehéz helyzetbe került cégek,és munkatársaik számára.

A jegyár magában foglalja:

Háromfogásos ebéd

Kávé, üdítő korlátlan mennyiségben

Ingyenes parkolás

Oklevél

Employer branding KPI lista

Employer branding „szótár”- alapfogalmak

Jegyek

Kérjük, válasszon a jegytípusok közül!

Early bird

A belépőjegy megvásárlása
2020-09-16–ig megtörténik.
80.000 Ft + ÁFA
Megrendelem

Basic

Feljogosít a fenti képzésen való részvételre. 100.000 Ft + ÁFA
Megrendelem

BECK & PARTNERS Ügyfél

Feljogosít a fenti képzésen való részvételre. 70.000 Ft + ÁFA
Megrendelem

Bérletek

Kérjük, válasszon a jegytípusok közül!

Early bird

A bérlet megvásárlása
2020-09-01–ig megtörténik.
432.000 Ft + ÁFA
Megrendelem

Basic

Feljogosít a választott képzéseken való részvételre. 540.000 Ft + ÁFA
Megrendelem

BECK & PARTNERS Ügyfél

Feljogosít a választott képzéseken való részvételre. 378.000 Ft + ÁFA
Megrendelem
Feljogosít a tavaszi szemeszter 6 képzésén való részvételre.
Képzésenként akár más-más személy is részt vehet ugyanattól a vállalattól.

Jegyrendelés

* - A mező kitöltése kötelező